معرفی امکانات سکوها در رصتا از درآمدزایی تا دوبله با لهجه اقوام به علاوه فیلم

معرفی امکانات سکوها در رصتا از درآمدزایی تا دوبله با لهجه اقوام به علاوه فیلم

معرفی امکانات سکوها در رصتا از درآمدزایی تا دوبله با لهجه اقوام به علاوه فیلم

به گزارش مدل کودک، «فیلمیز» و «اینما» همچون سکوهای دارای مجوز هستند که در سومین نمایشگاه صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) حضور دارند. فیلمیز دوبله فیلم با زبان ها و گویش های مختلف ایرانی را انجام می دهد و اینما هم امکان درآمدزایی از بارگذاری ویدیو را فراهم نموده است.
دریافت ۴۹ MB به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، سال جاری در سومین نمایشگاه رصتا ۱۶۴ غرفه حضور دارند که ۱۲۴ غرفه سکوهایی هستند که از سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی مجوز دریافت کرده اند. بقیه غرفه ها هم انجمن ها و اصناف و شرکتهای عرضه دهنده خدمات به حوزه صوت و تصویر فراگیر و شبکه نمایش خانگی هستند.

از گویندگی تا اجرا و گزارشگری

بسیاری از علاقه مندان به گویندگی و اجرا اینروزها به مصلای امام خمینی(ره) تهران می روند تا توانایی های خویش را در این زمینه بسنجند.

غرفه ایران صدا در طول مدت برگزاری نمایشگاه رصتا تست گویندگی و اجرای رادیویی برگزار می نماید و این آزمون در چند مرحله صورت می گیرد که مرحله دوم آن به شکل حضوری در این غرفه راه اندازی.
کانون مجریان رسانه های دیداری هم برای مخاطبان و حاضران این رویداد آزمون استعدادیابی اجرای تلویزیونی برگزار می نماید که داوطلبان باید به شکل بداهه موضوعی را اجرا کنند.
در بخش دیگری از نمایشگاه علاقه مندان به گزارشگری فوتبال می توانند تست گزارشگری بدهند.
رصتا فرصتی برای پلت فرم هاست که دستاوردهای جدید خویش را به نمایش بگذارند.
از بین سکوهایی که سال جاری در نمایشگاه حضور دارند میتوان به عماریار، دیدی باز، اپلیکشن فیلم بام، فیلم و سریال روبیکا، آپرا، آرپی تی وی تو، فیلم نیک، فیلمییز، شبکه جهانی تغزیه، راکورد، بدوبین، لوباجت، کوهی نما، طلا نما، لیندو فیلم، کمپ بیوانفورماتیک، آفند استودیو، فاکسیدر و ملوفیلم اشاره نمود.

تماشای فیلم با گویش ترکی، کردی و بلوچی

حضور تن پوش های اقوام مختلف ایرانی در نمایشگاه که وابسته به فیلمیز بودند یکی از جلوه های زیبا و جذاب نمایشگاه در روز افتتاحیه بود.
فیلمیز یکی از جدید ترین پلت فرم های فیلم در حوزه نمایش خانگی ست که با یک مبحث جدید روش و مسیر متفاوتی را برای ارتباط با مخاطبان خود در پیش گرفته است.
دوبله فیلم به زبان و گویش های گوناگون، گزارش زنده مسابقات ورزشی با زبان و گویش های مختلف ایرانی بخشی از برنامه های فیلمیز است.
نورمحمد عاشوری نسب مدیر رسانه نمایشی فیلمیز تجربه نویسندگی و کارگردانی سینما را در کارنامه خود دارد.
حضور تن پوش های اقوام مختلف ایرانی به همت فیلمیز در نمایشگاه این کارگردان ترکمن اولین فیلم سینمایی خویش را در بیست سالگی به زبان مادری ترکمن تهیه و تولید کرده است.
قرار است به زودی اکران انلاین فیلمهای سینمایی به شکل اختصاصی و با زبان و گویش های مختلف همچون ترکی، کردی، بلوچی، گلیکی، شیرازی، اصفهانی و ترکمنی از فیلمیز آغاز شود.
نورمحمد عاشوری نسب در گفتگو با خبرنگار تلویزیون ایرنا اظهار داشت: ما از سه سال پیش مشغول پیش تولید این پلت فرم بودیم و تا چند روز آینده وارد مرحله بهره برداری می شویم.

درامدزایی از بارگذاری ویدیو

به تازگی سرویسهای اشتراک ویدئوی متنوعی در ایران به راه افتاده است که گاها امکان درآمدزایی برای مخاطبین را فراهم ننموده است یا جهت کسب درآمد کاربران، شرایط سخت و محدودیت های بسیاری را اعمال کرده اند.
اینما در جهت پشتیبانی از تولیدکنندگان و بازنشردهندگان محتوای ویدئویی، درآمد خویش را با کاربرانش سهیم شده و شرایطی را فراهم نموده است تا کاربران بتوانند از لحظه ثبت نام در سایت اینما، کسب درآمد خویش را آغاز کنند.
بر اساس تعداد بازدیدی که از ویدئوی تولید کنندگان و بازنشر دهندگان محتوا می شود، مبلغی بعنوان درآمد به حساب ناحیه کاربری آنها، واریز می شود.
سومین نمایشگاه ملی رسانه های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) از ۲۶ تا ۲۹ شهریور ماه ۱۴۰۳ در محل مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار می گردد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~