به میزبانی مدل كودك برگزار می شود؛ نشست علمی بررسی ظرفیتهای گسترش فرهنگ و هنر ایرانی در فضای مجازی

به میزبانی مدل كودك برگزار می شود؛ نشست علمی بررسی ظرفیتهای گسترش فرهنگ و هنر ایرانی در فضای مجازی

به میزبانی مدل كودك برگزار می شود؛ نشست علمی بررسی ظرفیتهای گسترش فرهنگ و هنر ایرانی در فضای مجازی

مدل کودک: سومین نشست علمی ششمین همایش سواد فضای مجازی با محوریت «ظرفیت های گسترش فرهنگ و هنر ایرانی در فضای مجازی با تأکید بر توسعه، اخلاق، هویت ملی و شخصیت ایرانیان» روز دوشنبه -۱۹ شهریور- به میزبانی خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) انجام می شود.
به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، در سومین نشست علمی ششمین همایش سواد فضای مجازی، سعید پورابوالقاسم رییس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره ی ظرفیتهای گسترش فرهنگ و هنر در عصر هوش مصنوعی، داود نعمتی انارکی عضو هیات علمی دانشگاه صداوسیما با موضوع کارکردهای فضای مجازی در حوزه گسترش فرهنگ و هنر، مهناز رونقی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکزی درباره ی چیستی فرهنگ و بازاندیشی سیاست گذاری رسانه ای در فضای مجازی با رویکرد انتقادی، امیدعلی مسعودی استاد تمام ارتباطات و رسانه دانشگاه سوره با موضوع ظرفیتهای فضای مجازی برای توسعه فرهنگ ایرانی اسلامی و حمیدرضا حسینی دانا رییس اندیشکده راهبردی رسانه ها و فضای مجازی به عنوان دبیر جلسه سخنرانی می کنند.

پیشتر، رییس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری ششمین همایش سواد فضای مجازی با محوریت فرهنگ در عصر هوش مصنوعی در ۲۳ آبان امسال آگاهی داده است.
همایش سواد فضای مجازی با محوریت سواد فضای مجازی و فرهنگ در عصر هوش مصنوعی با همکاری دانشگاه های ارتباطات و رسانه کشور برگزار می گردد.

به گفته سعید پورابوالقاسم، رسالت همایش افزایش مسئولیت پذیری عمومی در عرصه سواد فضای مجازی و با تأکید بر جایگاه و اهمیت «نخبگان و مجامع علمی، سازمان های مسوول و افراد آگاه» است.
محورهای مورد نظر همایش در یازده سرفصل توسط هیات علمی همایش و با تایید نهایی سیدمحسن بنی هاشمی دبیر علمی همایش تعیین شده است.
از جمله این محورها می توان به ساختارها و مهارتهای آموزش سواد فضای مجازی در عصر هوش مصنوعی، ظرفیتهای فرهنگ و هنر در عصر فضای مجازی و هوش مصنوعی، خردسالان و نوجوانان و هوش مصنوعی اشاره نمود.
متخصصان، محققان و فعالان حوزه رسانه، ارتباطات و فضای مجازی مشتاق شرکت در این همایش می توانند مقالات و تحقیقات خودرا برمبنای محورهای فراخوان همایش که در سامانه اینترنتی ششمین همایش سواد رسانه ای اعلام شده است، چکیده مقالات را تا یکشنبه ۱۵ مهرماه و متن کامل مقالات را تا شنبه ۵ آبان در پایگاه همایش بارگذاری کنند.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~