نکته هایی اربعینی که شاید ندانید

نکته هایی اربعینی که شاید ندانید

نکته هایی اربعینی که شاید ندانید

مدل کودک: همزمان با اوج گیری موج عزیمت زوار اربعین به کربلای معلی، بازار ویدیو های آموزشی در حوزه نکات در رابطه با پیاده روی در فضا مجازی گرم شده است.
به گزارش مدل کودک به نقل از خبرگزاری ایرنا، پیاده روی اربعین در کنار ظرفیتهای معنوی و اجتماعی، بستری ویژه برای کسب تجربه در حوزه پیاده روی های طولانی و در وضعیت خاص شده است و به این علت قسمتی از تجربیات زوار سالهای قبل، به سرفصل هایی آموزشی برای زوار جدید تبدیل می شود.
از ابتدای ماه صفر امسال، ویدیو های آموزشی درباره ی پیاده روی اربعین در فضای مجازی، رسانه های اجتماعی و سکوهای نمایش با هم رسانی روبه رو شده است.
بیشتر این ویدئو های آموزشی در قالب های فردی یا موسسات و موکب ها در مباحثی چون «تکنیک های پیاده روی»، «مدیریت تغذیه»، «راهکارهای در رابطه با کاهش حجم کوله بار»، «راهکارهای در رابطه با اقامت های موقت» انتشار یافته و در دسترس کاربران و علاقه مندان است.
ویدئوهای اربعینی بارگذاری شده در آپارات، حاوی نکات و آموزش هایی است که شاید حتی پس از چند نوبت حضور در پیاده روی اربعین، همچنان تازگی داشته باشد. فقط کافی است «پیاده روی اربعین» را در این سکو جستجو کنید.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~