تامین اجتماعی بدنبال دریافت سهم سازمان از اعتبارات قانون جوانی جمعیت

تامین اجتماعی بدنبال دریافت سهم سازمان از اعتبارات قانون جوانی جمعیت

تامین اجتماعی بدنبال دریافت سهم سازمان از اعتبارات قانون جوانی جمعیت

به گزارش مدل کودک، مدیرکل برنامه و بودجه سازمان تامین اجتماعی از عزم این سازمان برای اجرای کامل و دقیق قانونی جوانی جمعیت آگاهی داد و اظهار داشت: پیگیر هستیم سهم سازمان تامین اجتماعی از اعتبارات قانون جوانی جمعیت نیز از طرف سازمان برنامه و بودجه اختصاص یابد.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، مقصود مقدمی کیا در بازدید از غرفه “خانواده ما” در سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، با اشاره به تأثیرپذیری سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگ ترین صندوق بیمه اجتماعی کشور از تحولات جمعیتی اظهار داشت: نرخ رشد جمعیت، وضعیت جمعیت شاغل و نیز سالخوردگی جمعیت؛ همچون مؤلفه های موثر بر منابع و مصارف صندوق های بازنشستگی و صندوق های بیمه اجتماعی است که توان و منابع این صندوق ها برای ارائه خدمات به مخاطبان بین نسلی را تحت تأثیر قرار می دهد.
مدیرکل برنامه و بودجه سازمان تامین اجتماعی با قدردانی از حضور فعال بخش رسانه ای و ارتباطی سازمان در نمایشگاه کتاب تهران، اظهار داشت: نمایشگاه کتاب بزرگ ترین رویداد فرهنگی کشور است که برگزاری این رویداد می تواند فرصت مغتنمی برای برقراری و تعمیق ارتباط و تعامل سازمان تامین اجتماعی و گروههای مختلف مخاطبان باشد.
وی ادامه داد: موضوعات فرهنگی ارائه شده در غرفه سازمان تامین اجتماعی در نمایشگاه کتاب، ایده هایی نو و بدیع هم در حوزه تحکیم نهاد خانواده و جوانی جمعیت و هم در عرصه توسعه پوشش بیمه ای بود که امیدواریم این اقدامات، منجر به افزایش شمار افراد بهره مند از موهبت بیمه اجتماعی شود.
مقدمی کیا همین طور اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی خودرا مقید به اجرای کامل و دقیق قانون جوانی جمعیت می داند و باتوجه به اقداماتی که دراین زمینه شروع شده و در حال اجراست مانند پوشش بیمه ای هزینه های درمان ناباروری، افزایش مدت مرخصی زایمان و… پیگیر هستیم که سهم سازمان تامین اجتماعی از اعتبارات قانون جوانی جمعیت نیز از طرف سازمان برنامه و بودجه اختصاص پیدا کند.
به گزارش روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، گفتنی ست سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین سازمان بیمه اجتماعی در کشور با پوشش بیش از نیمی از جمعیت، خدمات بسیار متنوعی ارائه می کند. یکی از رویکرد های اصلی این سازمان در دوره مدیریتی اخیر این است که در حل چالش ها و مسائلی که در بخش های مختلف کشور وجود دارد و بصورت مستقیم یا غیرمستقیم به ماموریت سازمان تامین اجتماعی مرتبط می باشد، حضور مؤثری داشته باشد و موضوع جمعیت یکی از مطالبی است که این سازمان در پشتیبانی از برنامه های دولت سیزدهم در حوزه جوانی جمعیت و تحکیم نهاد خانواده و همین طور به جهت تأثیر تحولات جمعیتی بر منابع و مصارف این سازمان، مورد توجه سازمان تامین اجتماعی قرار گرفته است.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~