فرماندار تهران: مشاورین امور زنان و خانواده به سمت تصمیم سازی و اجرا بروند

فرماندار تهران: مشاورین امور زنان و خانواده به سمت تصمیم سازی و اجرا بروند

فرماندار تهران: مشاورین امور زنان و خانواده به سمت تصمیم سازی و اجرا بروند

به گزارش مدل کودک، فرماندار تهران با تکیه بر نقش مشاورین امور زنان و خانواده اظهار داشت: مشاورین امور زنان و خانواده نباید فقط پیگیری امور را انجام دهند؛ بلکه بایستی به سمت تصمیم سازی و اجرا حرکت کنند.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، احمد قیومی با اشاره به جایگاه مهم حوزه زنان و خانواده و اهمیت گسترش این جایگاه برای ایجاد ظرفیتهای بزرگ در امتداد ایجاد رخدادهای ارزشمند، اظهار داشت: حوزه زنان و خانواده دارای ابعاد بزرگ تر و ظرفیت آفرینی در بخش های مختلف همچون جریان سازی فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و غیره است و باتوجه به حضور بانوان تلاشگر و با روحیه جهادی، این امر محقق می شود.
وی ادامه داد: دامنه کاری امور زنان و خانواده دارای ابعاد بسیار است که این مهم رویت نخواهد شد، مگر با سپردن امور به خودشان و در کنار پیگیری مطالبات خود در جایگاه امور بانوان، دستور دهنده و بر اجرا شدن آن نظارت داشته باشند.
فرماندار تهران تاکید کرد: روحیه توسعه گرایانه مسئول امور زنان و خانواده خصوصاً در فرمانداری موجب ایجاد تحولی در عملکردهای مطلوب طی یکسال و اندی گذشته شده و این را به وضوح می توان در برنامه های اجرا شده، همدلی ایجاد شده در سازمان های مردم نهاد، دستگاهها و ادارات و نهادها با فرمانداری و همین طور گزارش عملکردها به خوبی مشاهده کرد.
قیومی اضافه کرد: زنان و دختران ایران اسلامی نشان دادند که سکان دار جریان سازی های مهم کشوری، حرکت دهنده آن و آرامش بخش جامعه هستند، نگاه زنان به مسائل مختلف تیزبینانه بوده و موجب رشد عملکردی با پیگیری های مفید فایده می شود.
ایشان سپس با اشاره به اجرای برنامه های هفته فرهنگی در تهران اظهار داشت: هفته گذشته دومین رویداد فرهنگی را در قالب هفته فرهنگی شاهد بودیم، هفته فرهنگی امسال باتوجه به رشد پویش ها و برنامه های مهم در بخش ها، حوزه ها، دستگاهها، آنقدر رشد داشت که می توانستیم آنرا در تهران احساس نماییم.
فرماندار تهران تاکید کرد: ظرفیتهای بسیاری در تهران وجود دارد که در هفته فرهنگی با همدلی دستگاهها و نهادها و شهرداری و… به قسمتی از آن پرداخته شد، بدین جهت با همدلی و نقش موثر هم افزایی می توان کارهای بزرگتر و عمیق تری را در پایتخت اجرائی کرد که این ظرفیت اساسا در تهران وجود دارد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

LEAVE COMMENT