سخنگوی دولت در دیدار با مدیرعامل مدل كودك: جنگ رسانه ای کمتر از جنگ نظامی نیست

سخنگوی دولت در دیدار با مدیرعامل مدل كودك: جنگ رسانه ای کمتر از جنگ نظامی نیست

سخنگوی دولت در دیدار با مدیرعامل مدل كودك: جنگ رسانه ای کمتر از جنگ نظامی نیست

به گزارش مدل کودک، سخنگوی دولت با تکیه بر این که جنگ رسانه ای که امروز کشور با آن مواجه می باشد کمتر از جنگ نظامی نیست، اضافه کرد: آثار جنگ نظامی دیده می شود، اما تلاشهای رسانه ای از نظرها پنهان است.
به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «فاطمه مهاجرانی» عصر سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی، با «حسین جابری انصاری» مدیرعامل ایرنا دیدار و گفتگو کرد.
سخنگوی دولت در این نشست خاطرنشان کرد: حضور شما در مسئولیت هایی که تا کنون برعهده داشتید، مایه خیر و برکت بوده است و امیدواریم که در جایگاه مدیرعاملی ایرنا هم منشا خیر و برکت برای این سازمان و کشور باشید.
مهاجرانی با تکیه بر این که تیم رسانه ای دولت باید آماده مقابله با فضای سنگین ایران هراسی باشد، اظهار داشت: امروز جنگ رسانه ای که پیش روی کشور قرار دارد کمتر از جنگ نظامی نیست. آثار و اقدامات جنگ نظامی را می بینیم اما تلاشی که توسط همکاران رسانه ای صورت می گیرد کمتر دیده می شود.
وی تصریح کرد: صدمه از هنگامی شروع شد که مسابقه اعلام دستاوردها آغاز شد اما مردم نتایج عملی آنرا به شکل ملموس درک نکردند. رسانه های ملی هم از کارکرد ملی خود فاصله گرفتند و مرجعیت خبر از داخل به خارج منتقل شد.
سخنگوی دولت با اشاره به اینکه امروز خارج شدن مرجعیت رسانه ای از کشور از مهم ترین دغدغه ها است، اضافه کرد: مردم باید اخبار درست را از ما و رسانه های داخلی بشنوند و امیدواریم با برنامه ریزی و استفاده از تمام ظرفیت ها بخصوص ظرفیت ایرنا بتوانیم مرجعیت خبر را به کشور بازگردانیم.

وی اضافه کرد: با برگزاری جلسات مشترک هماهنگی با سخنگویان قوه قضاییه و مقننه تلاش می نماییم صدای واحدی به گوش مردم برسد. طبیعی است که اختلاف نظرهای کارشناسی و اصل تفکیک قوا وجود دارد اما باید صدای واحد وفاق را به گوش جامعه برسانیم.
سخنگوی دولت با تشکر از تلاشهای رسانه ای ایرنا در انعکاس فعالیتهای دولت اظهار داشت: باید فضای جامعه و حال مردم را بهتر نماییم و شکاف نسلی که وجود دارد را کاهش دهیم.
وی ضمن اشاره به شعار مرکزی «صدای بی صدایان» دکتر پزشکیان افزود: برنامه داریم که در حوزه سخنگویی به بهبود رابطه دولت و ملت کمک نماییم و این ارتباط را به رابطه ای تعاملی تبدیل نماییم.
مهاجرانی نقش ایرنا در شنیده شدن صدای ملت توسط دولت را هم موثر دانست و اضافه کرد: علاقه مندیم که در جلسات سخنگویی، سوالات مردم مطرح شود. امروز مردم احساس می کنند که صدایشان شنیده نمی شود و ایرنا می تواند بعنوان یک خبرگزاری ملی، صدای مردم باشد و در این عرصه به دولت کمک نماید.
وی اظهار داشت: قول می دهیم که در جلسات سخنگویی به سوالات مردم پاسخ دهیم و این امر به اصلاح رابطه دولت – ملت و ایجاد گفتگوی ملی کمک خواهد نمود.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~