معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر عنوان كرد معرفی روزانه هزار نوع ماده مخدر در دنیا

معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر عنوان كرد معرفی روزانه هزار نوع ماده مخدر در دنیا

معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر عنوان كرد معرفی روزانه هزار نوع ماده مخدر در دنیا

به گزارش مدل کودک، معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر با اعلان اینکه اعتیاد، آلودگی فراگیر است اظهار داشت: روزانه هزار نوع ماده مخدر معرفی می شود؛ ضعف اطلاع رسانی داریم این در حالیست که به سبب حجم لطمه ها، نتایج کارها و تلاش ها نیز ملموس نیست.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، محمد جمالو در دومین همایش ملی مجمع خیرین یاریگران زندگی با اعلان اینکه با اپیدمی یا آلودگی فراگیر جهانی یعنی اعتیاد روبرو می باشیم که همه کشورها درگیر آن هستند اظهار داشت: اعتیاد سالهاست در اوج قرار دارد و ایران با بزرگترین تولید کننده مواد مخدر هم مرز است و هم اکنون انواع مواد صنعتی جای خودرا به مواد سنتی داده اند.
وی با اعلان اینکه ۳۰۰ میلیون نفر در دنیا آلوده به مواد مخدر هستند و ۱۷۷ هزار نفر در آمریکا سالیانه بر اثر اعتیاد فوت می کنند که یک سوم فوت شدگان دنیاست اضافه کرد: مجاهدت ۴۰۰۰ هزار فرزند عزیز کشور که جانشان را فدا کردند سبب شد با آمارهای جهانی فاصله داشته باشیم.
جمالو با اعلان اینکه در چهار حوزه مقابله، پیشگیری، درمان و توانمند سازی فعالیت داریم افزود: همه بخش های جامعه در این زمینه ها فعالند البته با نقطه آرمانی فاصله داریم؛ خیلی از استانها خوب عمل کردند.
جمالو درباره ی استفاده از ظرفیت خیرین برای پیشگیری و درمان اعتیاد اظهار داشت: باید تلاش نماییم هر کس در عرصه استان خود، مجمع خیران شان در بالاترین سطحش کار کند.
معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: روزانه هزار نوع ماده مخدر ایجاد می شود، ما ضعف اطلاع رسانی داریم، محیط ما نسبت به گذشته تغییر بسیاری کرده است و فرزندان امروز بسیار در فضای مجازی قرار دارند.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~