در سفر به گرجستان انجام شد؛ دیدار صالحی امیری با دبیرکل سازمان گردشگری ملل متحد

در سفر به گرجستان انجام شد؛ دیدار صالحی امیری با دبیرکل سازمان گردشگری ملل متحد

در سفر به گرجستان انجام شد؛ دیدار صالحی امیری با دبیرکل سازمان گردشگری ملل متحد

به گزارش مدل کودک، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با دبیرکل سازمان گردشگری ملل متحد دیدار و برای اجرای سه طرح مهم بین المللی حوزه گردشگری در ایران رایزنی کرد.
به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، سیدرضا صالحی امیری در دیدار با زوراب پولولیکاشویلی دبیرکل گردشگری سازمان ملل متحد در رابطه با موضوعات و همکاریهای مشترک در حوزه گردشگری و تدوام همکاری ها در این عرصه با یکدیگر گفتگو کردند.
در این نشست، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ضمن اشاره به فعالیتهای ایران در حوزه گردشگری به تشریح سه طرح مهم بین المللی در حوزه گردشگری پرداخت و خواهان حمایت سازمان گردشگری ملل متحد از این طرح ها شد.
صالحی امیری اظهار داشت: تاسیس مرکز بین المللی توسعه، ترویج و تحقیقات کاربردی صنایع دستی در ایران، میزبانی شهرداری تهران از اجلاس گردشگری شهری و حضور شهرداران شهر های گردشگری دنیا در تهران و هم درخواست برگزاری دوره های مجانی و یا کم هزینه آموزش در حوزه گردشگری برای فعالان ایران از جانب سازمان گردشگری ملل متحد سه طرح مهم و بین المللی است که ایران با همکاری این سازمان به دنبال اجرایی شدن و یا اتمام این طرح ها است.

قدردانی دبیرکل سازمان گردشگری ملل متحد از فعالیتهای برجسته ایران

دبیرکل سازمان گردشگری ملل متحد هم در این نشست ضمن اشاره به فعالیتهای برجسته ایران در حوزه گردشگری از جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری رویدادهای مختلف گردشگری و توسعه و رونق این صنعت تشکر و تقدیر نمود.
زوراب پولولیکاشویلی از حمایت های بین المللی ایران از اقدامات و برنامه های دبیرکل سازمان گردشگری ملل متحد تشکر کرد و ضمن اشاره به سه طرح بین المللی ایران در حوزه گردشگری که از جانب صالحی امیری در این نشست عنوان شد، تصریح کرد که بزودی در رابطه با اجرای این سه طرح به تفاهم می رسیم.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~