جزئیات جشن مهر سینمای ایران در کرمان

جزئیات جشن مهر سینمای ایران در کرمان

جزئیات جشن مهر سینمای ایران در کرمان

به گزارش مدل کودک، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان اظهار داشت: سومین جشن مهر سینمای ایران در استان روز هفتم مهر به میزبانی رفسنجان برگزار می گردد.
وحید محمدی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: سومین جشن مهر سینمای ایران در کشور همزمان با روز ملی سینما از ۲۱ شهریور شروع شده است که اختتامیه این جشن ۱۱ مهر در تهران برگزار می گردد.
وی اشاره کرد: سال جاری جشن مهر سینمای ایران در رفسنجان با حضور مدیران سازمان سینمایی کشور، مسؤلان و سینماگران و هنرمندان شاخص و فعال هنر هفتم در استان کرمان برگزار می شود.
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان بیان نمود: در این جشن از اشخاصی که در یکسال اخیر در حوزه سینمای کرمان فعالیت نموده و رتبه آورده اند، تجلیل می شوند.
وحید محمدی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان وی اضافه کرد: جشن مهر سینمای ایران در رفسنجان، یک گردهمایی و دورهمی برای همدلی بین جامعه سینمایی استان کرمان شمرده می شود.
محمدی اشاره کرد: همزمان با مراسم جشن مهر سینمای ایران، سینما آگاه در مجموعه خجسته رفسنجان هم افتتاح می گردد و تعداد سالن های سینمای این شهر به سه سالن می رسد.
وی اظهار داشت: دیدار با پیشکسوتان حوزه فیلم و سینما و بازدید از سینماهای استان کرمان هم همچون برنامه های تدارک دیده شده جشن ملی سینمای ایران در کرمان هستند.
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اعلان اینکه حالا ۱۶ سالن سینما در استان کرمان فعالیت دارند افزود: سال قبل ۲ سالن سینما در شهر های بم و ریحان شهر شهرستان زرند افتتاح و تجهیزات پنج سالن سینما در استان کرمان به روز شده است.
به گزارش مدل کودک به نقل از خبرگزاری ایرنا جشن مهر سینمای ایران از سال ۱۴۰۱ با هدف تجلیل و تکریم از هنرمندان سینمایی در استان ها، معرفی استعدادهای جوان و ارتباط مسؤلان با هنرمندان، همینطور افتتاح پروژه های سینمایی برگزار می گردد.
آیین دومین جشن سینمای مهر ایران در استان کرمان ۹ مهر ۱۴۰۲ در محل باغ فتح آباد کرمان برگزار شد.
طی روزهای گذشته، این جشن در حوزه جنوب استان کرمان که مسئولیت امور فرهنگی و هنری آن با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان است هم در شهرستان رودبارجنوب برگزار شد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~