صدرالدین حجازی همچنان در کما است

صدرالدین حجازی همچنان در کما است

صدرالدین حجازی همچنان در کما است

به گزارش مدل کودک، «صدرالدین حجازی»، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که از مدتی پیش به بیماری مبتلا شده است، همچنان در کما است.
به گزارش مدل کودک به نقل از خبرگزاری ایرنا، سونیا شکیبا از نزدیکان این هنرمند در گفت و گویی ضمن اشاره به خبری که توسط برخی در رابطه با درگذشت این بازیگر مطرح گردیده است اظهار داشت: (آقای) حجازی همچنان در کما است.

وی تصریح کرد: من هم اکنون باردیگر به بیمارستان می روم ولی وضعیت وی تغییری نداشته است و همچنان در آی سی یو بستری است.

پیش از این بعضی از نزدیکان وی خبر از درگذشت این هنرمند داده بودند.
وی چندی قبل هم در گفت و گویی ضمن تاکید بر این که حال این هنرمند مساعد نیست اظهار داشته بود: مهم ترین مساله اینست که ایشان بیمار خاص محسوب می شوند و بیشتر از یک سال است که درگیر درمان هستند. در این زمان علی دهکردی، پژمان بازغی و فریبا کوثری به دیدار این هنرمند رفته و کمک هایی برای درمان این بازیگر پیشکسوت داشته اند.
این بازیگر ۷۶ ساله تابحال در فیلمها و سریال های زیادی نقش آفرینی کرده که از میان آنها به فیلمهای «ناخدا خورشید»، «روز شیطان»، «مزاحم»، «سنتوری»، «تردید» و «خرس» میتوان اشاره نمود.
«کوچک جنگلی»، «روزی روزگاری»، «تنهاترین سردار»، «تفنگ سرپر»، «زیرزمین»، «ساعت شنی»، «مرد دو هزار چهره»، «چار دیواری»، «مختارنامه»، «نابرده رنج»، «کیمیا» و «بانوی سردار» هم همچون سریال های آشنا و پرخاطره این بازیگر هستند.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~