اعزام ۳۰ هزار زائر اولی به عتبات عالیات

اعزام ۳۰ هزار زائر اولی به عتبات عالیات

اعزام ۳۰ هزار زائر اولی به عتبات عالیات

مدل کودک: مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرائی فرمان امام با اشاره به پشتیبانی از مواکب مستقر در مرزهای ۹ گانه در روزهای اربعین حسینی، از خدمت ­رسانی این ستاد به زوار با شعار «برکت الحسین» آگاهی داد.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، سید امیرحسین مدنی با اعلان اینکه ستاد اجرائی فرمان امام در روزهای اربعین حسینی با شعار «برکت الحسین» در ۹ نقطه مرزی مهران، شلمچه، چذابه، خسروی، تمرچین، باشماق، بازرگان، ریمدان و میرجاوه از مواکب خدمت ­رسان، پشتیبانی خواهد کرد، اظهار داشت: عمده خدمات این ستاد به مواکب معطوف به تامین آب معدنی و مواد غذایی جهت طبخ و توزیع غذای گرم به زوار خواهد بود.
مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرائی فرمان امام با اشاره به خدمات زیرساختی انجام گرفته از طرف ستاد، اضافه کرد: در امتداد بهبود خدمت­ رسانی به زوار اربعین حسینی، علاوه بر تجهیز و تکمیل امکانات مستقر در پایانه مرزی برکت در مهران، از جاده ترانزیتی برکت به طول ۳ کیلومتر نیز در مرز خسروی بهره­ برداری شد.
مدنی از راه اندازی ۲۰۲ چشمه سرویس بهداشتی در نقاط مرزی و استقرار ۲۸ چشمه سرویس سیار در مرز مهران آگاهی داد و اظهار داشت: بهسازی و تکمیل مسجد جامع برکت الحسین خسروی از دیگر اقدامات زیرساختی این ستاد برای خدمت ­رسانی به زوار اربعین ۱۴۰۳ بوده است.
وی با اشاره به گرمای کم­ سابقه هوا و تدارک لازم برای تامین و توزیع بالاتر از ۱۶ میلیون بطری آب معدنی و ۴۰ هزار قالب یخ، افزود: توزیع دو میلیون پرس غذای گرم بوسیله مواکب، استقرار ۶ کارخانه تولید یخ سیار و پخت روزانه ۳۰ هزار قرص نان در مرز مهران از برنامه­ های این ستاد در عرصه تامین مواد غذایی و آشامیدنی است.
مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرائی فرمان امام با اعلان اینکه بیمارستان سیار ۹۲ تختخوابی برکت همچون سال­ های گذشته در عمود ۹۸۹ مستقر خواهد شد، اضافه کرد: ۱۶۰ نفر کادر درمان برای خدمت به زوار اربعین اعزام می­ شوند و علاوه بر این ۱۰۰ پزشک دیگر نیز برای امدادرسانی در طول مسیر پیاده­ روی در نظر گرفته شده است.
سید امیرحسین مدنی با اشاره به انتقال دارو و تجهیزات پزشکی مورد نیاز و حمایت دارویی از ۹ موکب درمانی مستقر در راه زوار اربعین، اظهار داشت: علاوه بر استقرار بیمارستان سیار برکت، درمانگاه برکت برای ارائه خدمات درمان سرپایی و ۳ دستگاه آمبولانس برای پاسخگویی به حوادث احتمالی در محل عمود ۹۸۹ آماده خواهند بود.
به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع ­رسانی ستاد اجرائی فرمان امام، وی از اعزام ۳۰ هزار نفر زائر اولی و افراد نیازمند از مناطق محروم و کم برخوردار کشور که در حسرت زیارت مانده­ اند، آگاهی داد و اضافه کرد: با حمایت ستاد اجرائی فرمان امام این تعداد از افراد با اختصاص اعتباری بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان به عتبات عالیات مشرف خواهند شد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~