گفت وگو با مدل كودك؛ جهانگیر الماسی: رویاهایمان باید تغییر کند

گفت وگو با مدل كودك؛ جهانگیر الماسی: رویاهایمان باید تغییر کند

گفت وگو با مدل كودك؛ جهانگیر الماسی: رویاهایمان باید تغییر کند

به گزارش مدل کودک، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با اشاره به اینکه برای ارتقای فرهنگ و هنر ضروری است رویاهایمان تغییر کند، اظهار داشت: مشکلات حوزه فرهنگ و هنر فقط با تعامل و گفتگو قابل حل است.
جهانگیر الماسی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا در رابطه با توجه به پیشکسوتان در زمینه فرهنگ و هنر عنوان کرد: مسئله توجه یا عدم توجه دولت نیست. مسئله اینجاست که همه ما آنقدر گرفتار مسائل سیاسی و اقتصادی و روزمره شدیم، که به موانع و برداشتن آن از جلوی پای هم فکر نمی نماییم.
وی اضافه کرد: همه ما باید تغییر نماییم و هنرمندان باید به داد هم برسند. برای ارتقای فرهنگ و هنر و جایگاه هنرمند و پیشکسوت ضروری است رویاهایمان تغییر کند.
این پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون خاطرنشان کرد: باید ببینیم مشکل ما بایکدیگر چیست؟ همه سعادت و خوشبختی مردم و کشور فرزندانمان در این مملکت را می خواهیم، اینها فقط در تعامل و گفتگو حل و مشخص می شود.
الماسی همینطور در رابطه با بازیگری اظهار داشت: بازیگری عبارت است از یک شخصیت را به منصه ظهور درآوریم؛ حتی گاهی برای بعضی ها فراتر از انسان است، بازیگری اصیل یعنی اینکه در طراحی شخصیت و نمایاندن آن به تماشاچی، گوشه ها و ظرفیتهای پنهان یک شخصیت را به نمایش بگذاریم.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~