آغاز پویش تغذیه و احسان حسینی از آغاز ماه محرم

آغاز پویش تغذیه و احسان حسینی از آغاز ماه محرم

آغاز پویش تغذیه و احسان حسینی از آغاز ماه محرم

به گزارش مدل کودک، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد اظهار داشت: پویش ملی تغذیه و احسان حسینی از آغاز ماه محرم شروع می شود.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، حبیب اله آسوده با بیان این خبر، اظهار داشت: پویش های «به عشق حسین(ع)» و تغذیه و احسان حسینی همزمان با ایام سوگواری های سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران با وفایش شروع می شود.
وی ادامه داد: پویش به عشق حسین برای جذب حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین از شنبه ۱۶ تیر شروع می شود و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد اظهار نمود: شهروندان نیکوکار می توانند با ارسال عدد ۱ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ و یا رفتن به پایگاه اینترنتی Ekram.emdad.ir در این پویش مشارکت کنند.
آسوده تصریح کرد: همینطور پویش تغذیه و احسان حسینی با هدف توزیع غذای گرم میان خانواده های نیازمند، در همین ایام با مشارکت مراکز نیکوکاری و هیات های مذهبی و مساجد در سرتاسر کشور اجرا می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد؛ وی اظهار داشت: نیکوکاران می توانند از راه کد دستوری#۱۲* و شماره گیری #۸۸۷۷* و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۴۰۲۰ در این پویش ها مشارکت کنند.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~