کودکان باید مهارت های شنا را بیاموزند

کودکان باید مهارت های شنا را بیاموزند

کودکان باید مهارت های شنا را بیاموزند

مدل کودک: با شروع فصل تابستان، یکی از تفریحاتی که کودکان به آن علاقه نشان می دهند، شناست، بنا بر این همه آنها باید مهارت هایی را که مانع غرق شدن شان می شود، فرابگیرند.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، همه کودکان باید یاد بگیرند که در آبی که عمقش بیش از قدشان است، قدم بگذارند یا بپرند و با خیال آسوده به سطح برگردند و همین طور بتوانند در آب شناور بمانند.
آنها همین طور باید بتوانند به سرعت در آب بچرخند و مکانی امن پیدا کنند، تنفس را با حرکت به جلو در آب ترکیب کرده و از آب بیرون بروند.
شنا در آب های آزاد آب های آزاد مانند یک دریاچه، بسیار متفاوت از یک استخر شنا در حیاط خلوت است.
کودکان باید بدانند که دید محدود و سطوح ناهموار در دریاچه ها وجود دارد. همین طور باید در مورد جریان ها و جریان پاشنه آموزش ببینند که می تواند آنها را به زیر آب بکشد و از ساحل دور کند.
کارشناسان سفارش می کنند کودکان از عمق آب باخبر شوند تا در نقاط کم عمق شیرجه نزنند و لطمه نبینندبه گزارش نشریه تخصصی «مدیکال اکسپرس»، هنگامی که در یک ساحل یا دریاچه هستید، مهمست که از محلهای مشخص شده برای شنا یا تفریح ​​استفاده کنید. مراقب علایم تعیین شده در مورد خطرات آب و همین طور زمان حضور ناجیان غریق باشید.
بگفته کارشناسان، همیشه با یک دوست و همراه یا در منطقه ای که توسط نجات غریق نظارت می شود، شنا کنید.
همین طور مطمئن شوید که توانایی های خود در شنا کردن را دست بالا نگیرید و حدود خودرا بشناسید.
از کودکان کم تجربه بخواهید جلیقه های نجات استاندارد بپوشند و اندازه جلیقه نجات باید متناسب با قد و وزن کودک باشد.
به کودکان بیاموزیم با نظارت بزرگسالان شنا کنند بهترین کار این است که کودکان را همیشه در آب در دسترس بزرگسالان قرار دهید و به آنها آموزش دهید که همیشه برای نزدیک شدن به آب اجازه بگیرند.
قوانین ایمنی همچون دویدن یا هل دادن یکدیگر در استخر و غرق نشدن افراد در آب را رعایت کنید. همین طور بهتر است هنگام شنا یا پریدن در آب از جویدن آدامس یا غذا خوردن جلوگیری کنید.
کارشناسان سفارش می کنند کودکان از عمق آب باخبر شوند تا در نقاط کم عمق شیرجه نزنند و لطمه نبینند.
طبق گزارش مرکز کنترل و پیش گیری از بیماریهای آمریکا، غرق شدگی علت اصلی مرگ و میر کودکان یک تا ۴ ساله و دومین علت مرگ غیرعمد کودکان در گروه سنی ۵ تا ۱۴ سال در این کشور است.
برمبنای آمارها در ایالات متحده، ۹۷۳ کودک زیر ۱۹ سال در سال ۲۰۲۱ غرق شدند و ۶۵۰۰ نفر دیگر در اورژانس بدنبال حوادث نزدیک به غرق شدن تحت درمان قرار گرفتند.
با اهمیت ترین خاصیت ایمنی استخرها در حیاط خلوت ها، یک مانع مانند حصار ایمنی برای جلوگیری از دسترسی بدون نظارت به آب است.
از کودکان کم تجربه بخواهید جلیقه های نجات استاندارد بپوشند و اندازه جلیقه نجات باید متناسب با قد و وزن کودک باشدبسیاری از کودکانی که در خانه غرق شدند در مواقعی که انتظار نمی رفت در آب باشند، این کار را انجام می دادند.
طبق گزارش صلیب سرخ آمریکا، در بعضی موارد کودکانی که تحت مراقبت یکی یا هر دو والدین بودند به مدت کمتر از پنج دقیقه دور از دید بودند و به داخل استخر سر خوردند و غرق شدند.
«تدروس آدهانوم»، دبیر کل سازمان جهانی بهداشت می گوید: هر ساله در سرتاسر جهان صدها هزار نفر غرق می شوند. بیشتر این مرگ و میرها بوسیله راهکارهای مبتنی بر شواهد و کم هزینه قابل پیشگیری می باشند.
سفیر جهانی سازمان جهانی بهداشت برای مبارزه با بیماریهای غیرواگیر و جراحات نیز اظهار داشت: در خیلی از موارد می دانیم که چه اقداماتی برای جلوگیری از غرق شدن کمک کننده است. ما ابزارها و دستورالعمل هایی را برای مساعدت با دولت ها در اجرائی شدن راهکار ها در اختیار داریم و اگر با هم اقدام نماییم می توانیم جان هزاران نفر را نجات دهیم.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~