بهره برداری از ۱۸ پروژه عمرانی تامین اجتماعی تا انتهای سال جاری

بهره برداری از ۱۸ پروژه عمرانی تامین اجتماعی تا انتهای سال جاری

بهره برداری از ۱۸ پروژه عمرانی تامین اجتماعی تا انتهای سال جاری

مدل کودک: معاون برنامه ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تامین اجتماعی با تکیه بر این که سال جاری در سازمان تامین اجتماعی، سال تکمیل و بهره برداری از پروژه های عمرانی است، از بهره برداری حداقل ۱۸ پروژه امسال آگاهی داد.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، سید مرتضی حسینی معاون برنامه ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تامین اجتماعی در ششمین جلسه قرارگاه مدیریت تکمیل، تجهیز و بهره برداری از طرح های توسعه ای و عمرانی سازمان تامین اجتماعی که در محل بیمارستان شهید فیاض بخش تهران برگزار گردید، با تکیه بر این که سال جاری در سازمان تامین اجتماعی، سال تکمیل و بهره برداری از پروژه های عمرانی است، اضافه کرد: یکی از اولویت های جدی و راهبردی امسال به نتیجه رساندن پروژه های عمرانی سازمان و فراهم شدن زمینه های لازم برای توسعه خدمات است و همه واحدهای درگیر و در رابطه با موضوع پروژه های عمرانی باید کمک و تسهیل کنند تا پروژه های عمرانی هرچه سریع تر به نتیجه برسد.
وی ادامه داد: قبل از این برای اتمام و بهره برداری از ۱۵ پروژه عمرانی در عرصه معاونت برنامه ریزی و فنی و مهندسی سازمان جمع بندی کرده بودیم و بنا بود این ۱۵ پروژه بطور قطعی در برنامه افتتاح سال جاری قرار داشته باشند که حالا سه پروژه دیگر هم به این تعداد اضافه شده و بناست که حداقل ۱۸ پروژه امسال به بهره برداری برسند. همین طور ۵ پروژه دیگر هم داریم که قرار بوده تا اوایل سال آینده افتتاح شوند ولی باید در ۹ ماه باقی مانده از سال برنامه ریزی و تلاش نماییم تا ان شاءالله آن ۵ پروژه دیگر هم امسال افتتاح شده و مورد استفاده بیمه شدگان و بازنشستگان قرار گیرند.
بر طبق این گزارش، در این جلسه، گزارشی از آخرین وضعیت پروژه بیمارستان شهید فیاض بخش که یکی از بزرگ ترین و مهم ترین پروژه های عمرانی سازمان تامین اجتماعی است و همین طور گزارشی از برنامه ریزی انجام شده برای تامین نیروی انسانی این بیمارستان ارائه و دستورات لازم برای اتمام این پروژه صادر شد.
گفتنی ست قبل از برگزاری این جلسه، اعضای قرارگاه مدیریت تکمیل، تجهیز و بهره برداری از طرح های توسعه ای و عمرانی سازمان تامین اجتماعی از پروژه درحال ساخت بیمارستان شهید فیاض بخش و میزان پیشرفت این پروژه بزرگ به شکل میدانی بازدید کردند و در جریان پیشرفت این پروژه در بخش های مختلف قرار گرفتند.
عملیات اجرائی ساختمان جدید بیمارستان شهید فیاض بخش تهران که از قدیمی ترین و مهم ترین مراکز درمانی ملکی سازمان تامین اجتماعی در جنوب غربی شهر تهران است، در مساحتی بیش از ۶۰ هزار مترمربع از سال ۱۳۸۸ شروع شده و در مقطعی تا شروع دولت سیزدهم عملیات راه اندازی آن با رکود روبه رو شده بود که در دوره ی جدید مدیریتی سازمان تامین اجتماعی بر تسریع در اتمام این پروژه تاکید و در مرحله بهره برداری قرار گرفته است.
به گزارش روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، این ساختمان که با ظرفیت ۵۵۰ تخت در ۶ طبقه درحال راه اندازی است با تامین و نصب تجهیزات مورد نیاز به زودی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~