مشارکت بنیاد برکت در تولید۱۰ هزار پابند الکترونیکی

مشارکت بنیاد برکت در تولید۱۰ هزار پابند الکترونیکی

مشارکت بنیاد برکت در تولید۱۰ هزار پابند الکترونیکی

به گزارش مدل کودک، مدیرعامل بنیاد برکت اظهار داشت: در امتداد رفع اشکال کمبود پابندهای الکترونیکی بنیاد برکت مبادرت به تولید۱۰ هزار پابند الکترونیک به ارزش ۳۰ میلیارد تومان در طول ۴ ماه کرده است.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، محمد ترکمانه درباب ورود بنیاد برکت (ره) به ماجرای تولید پابند الکترونیکی اضافه کرد: بنیاد برکت در امتداد محرومیت زدایی که هدف اصلی است آزادسازی زندانیان و کمک به بازگشت زندانیان به جامعه، ساخت پابند الکترونیکی را در دستور کار قرار داده است.
ترکمانه بیان کرد: در بحث پابند الکترونیکی نکته ای که بسیار حائز اهمیت می باشد نگاه به انجام این مساله از نظر اجتماعی است.
این مقام مسئول بنیاد برکت با اشاره به این که بنیاد برکت به این سمت نرفته است که کارخانه تولید پابند الکترونیکی بزند بلکه به یک مسئله اجتماعی که آزاد سازی زندانیان بوسیله پابند الکترونیکی پرداخته است اظهار داشت: بنیاد برکت به مدل جدیدی از آزاد سازی و بازپروری زندانیان در کنار مدل های دیگر آزادسازی زندانیان ورود کرده که آن آزادسازی بوسیله پابند الکترونیکی بوده است.
ترکمانه با اعلان اینکه در مدل جدید آزاد سازی زندانیان بوسیله پابند الکترونیکی محدودیتهایی همچون کمبود پابندهای الکترونیکی وجود داشته است اظهار داشت: در چند سال قبل پابند الکترونیکی به تعداد زیادی وجود نداشت که همین مورد موجب میشد که آزاد سازی زندانیانی که این صلاحیت را داشتند با تاخیر صورت گیرد که در نهایت بنیاد برکت به این مساله ورود کرد و با پشتیبانی از یک شرکت دانش بنیان مبادرت به تهیه و تولید پابندهای الکترونیکی کرده است.
وی با اعلان اینکه طی ۴ ماه گذشته ۱۰ هزار پابند الکترونیکی با ارزش ریالی ۳۰ میلیارد تومان تولید شده است، اضافه کرد: قیمت تمام شده هر پابند الکترونیکی معادل سه میلیون تومان است.
این مقام بنیاد برکت اظهار داشت: هدف ورود بنیاد برکت به این ماجرا رفع کمبود پابند الکترونیکی در کشور بوده است که خوشبختانه انجام شده است پیش گیری از آسیبهای اجتماعی بازگرداندن فرد زندانی به آغوش خانواده حفظ و کرامت زندانی هم همچون مزایای این طرح بوده است.
وی در خاتمه اشاره کرد: در این مدل از آزادسازی زندانی علاوه بر آنکه مجرم دوره محکومیت خودرا طی می کند بلکه به صورتی بازپروری هم برای این فرد فراهم می شود.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~