پویش انتخاب رشته کنکوری ها در شبکه شاد

پویش انتخاب رشته کنکوری ها در شبکه شاد

پویش انتخاب رشته کنکوری ها در شبکه شاد

مدل کودک: شبکه شاد با پویش ویژه «انتخاب رشته»، داوطلبان کنکور را در راه انتخاب رشته دانشگاهی هدایت می کند.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، با پایان آزمون سراسری و شمارش معکوس برای اعلام نتایج، شبکه شاد با بهره بردن از فناوری­های نوین و مشاوره­ های تخصصی، پویشی تحت عنوان «انتخاب رشته» را بمنظور راهنمایی دقیق و کارآمد داوطلبان برای انتخاب رشته های دانشگاهی راه اندازی کرده است.
هدف اصلی این پویش ارائه راهکارهایی جامع و مشاوره ­های تخصصی به داوطلبان جهت اتخاذ بهترین تصمیم است. با ارائه اطلاعات دقیق و معتبر در مورد تمامی رشته های دانشگاهی، پویش «انتخاب رشته آیندگان نوآور» به داوطلبان امکان می دهد تا باتوجه به توانمندی ها و علاقه مندی هایشان، انتخابی هوشمندانه تر برای آینده ی تحصیلی خود داشته باشند.
بخش های اصلی کمپین «انتخاب رشته» شامل تخمین دانشگاه و رشته قبولی، مشاوره تخصصی، معرفی رشته ها و دانشگاه­ های مختلف و ویژه برنامه های پخش زنده است.
در بخش تخمین دانشگاه و رشته قبولی، باتوجه به رتبه داوطلب در آزمون سراسری و ارزیابی معیارهای مختلف، به داوطلبان اطلاعات دقیق و معتبری درباره ی دانشگاه ها و رشته هایی که با رتبه فعلی می­ توانند قبول شوند، ارائه می­ شود.
مشاوره تخصصی به داوطلبان امکان می دهد تا بصورت آنلاین با متخصصان و اساتید حوزه های مختلف در ارتباط باشند و راندمان از مشاوره ی تخصصی برای راهنمایی در انتخاب بهترین رشته را داشته باشند.
معرفی رشته ها و دانشگاه ­ها، به ارائه توضیحات جامع و کامل در مورد تمامی رشته های دانشگاهی و آینده شغلی آن­ها می­ پردازد. همین طور دانشگاه ­های مختلف و اعتبار آن­ها برای داوطلبان مورد بررسی قرار می­ گیرد.
ویژه برنامه های پخش زنده هر روز از ساعت ۶ پس از ظهر تا ۱۰ شب ویژه برنامه­ های مختلفی از شبکه شاد با حضور نفرات برتر آزمون سراسری، مشاوران و متخصصان برگزار می گردد تا داوطلبان بتوانند پاسخ سوالات خودرا دریافت نمایند و دانش خودرا درباره ی رشته ها و دانشگاه های مختلف بالا برند.
داوطلبان آزمون سراسری برای دریافت اطلاعات بیشتر و شرکت در این پویش می­ توانند به اپلیکیشن شاد مراجعه نموده و از بخش شاد رویداد «انتخاب رشته» را انتخاب کنند.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~