به گزارش مدل کودک در دنیای رقابتی امروز پاسخگویی سریع به مشتریان، یکی از عوامل برتری یک کسب و کار در مقایسه با سایرین است.
به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، امروزه مشتریان از کسب و کارها انتظار دارند که در هرساعت از شبانه روز با استفاده از هر کانال ارتباطی پاسخگوی مشکلات و خواسته های آنها باشند. بدین منظور کسب و کارها همواره به دنبال راهکاری هستند تا بتوانند روند پاسخگویی به تماس ها را بهبود بخشیده و با کاهش زمان انتظار و راهنمایی درست تماس گیرندگان، آنها را به مشتریان بالقوه تبدیل کنند و مشتریان فعلی خویش را هم حفظ کنند.
شرایطی را تصور کنید که یکی از نیروهای شما به دلیلی در دفترکار حضور ندارد. مشتری تماس می گیرد و برای حل یک مشکل لازم است حتما با همان کارمند صحبت کند. اما تلفن همراه او پاسخگو نیست و مشتری ناراضی پشت خط منتظر است. قطع تماس و درخواست تماس مجدد امکان دارد باعث نارضایتی بیشتر و از دست دادن مشتری شود. در چنین شرایطی به یک ابزار ارتباطی نیاز است که ارتباط کارمندان با سازمان را حتی در صورت عدم حضور در سازمان یا دورکاری حفظ کند. اما با چه سرویس تلفنی هیچ تماسی از دست نخواهد رفت؟
پیشنهاد ما سرویس تلفن ابری نکسفون است. تلفن ثابت نکسفون پرو راهکاری مبتنی بر فناوری Hosted PBX است که دسترسی افراد به تماس ها را با استفاده از هر دستگاه متصل به اینترنت فراهم می آورد. زمانی که یک کسب و کار از سرویس تلفن ابری استفاده می نماید، کارمندان می توانند در هر مکانی که هستند با اتصال دستگاه هوشمند (تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ و …) به اینترنت، به تماسهای سازمانی دسترسی داشته باشند و حتی با شماره ثابت سازمان تماسهای خویش را برقرار کنند. تلفن ابری نکسفون مبتنی بر ابر بوده و نیاز کسب و کارها به خرید تجهیزات و سرور و صرف هزینه برای نگهداری و به روزرسانی سیستم VoIP را از بین برده است.
یکی از مسائل حائز اهمیت حریم شخصی کارمندان است. در صورت ضرورت امکان دارد بعنوان یک راهکار موقت بتوان شماره داخلی را به شماره همراه کارمندان دایورت کرد، اما فرد برای تماس خروجی مجبور است تا با شماره شخصی خود تماس برقرار کند که علاوه بر غیر حرفه ای به نظر رسیدن کسب و کار، حریم خصوصی کارمند را از بین می برد. تلفن ابری نکسفون بدون احتیاج به دایورت، به راحتی از راه اپلیکیشن موبایل در دسترس می باشد و می توانید شماره داخلی را بر روی دستگاه کارمند تنظیم کنید. در نتیجه کارمندان می توانند با شماره داخلی خود با همکاران و مشتریان در ارتباط باشند.
از دیگر مزیت های تلفن ابری نکسفون به منظور بهبود روند پاسخگویی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
· تماس مستقیم با شماره های داخلی
· کاهش هزینه های مکالمه تا ۶۰٪
· فکس آنلاین
· سیستم تلفن گویا (IVR)
· صف و گروه تماس
· امکان ساخت دفترچه تلفن
· دسترسی از راه پنل وب و اپلیکیشن
· کنفرانس صوتی
· انتقال تماس یا Call Forwarding
برای کسب اطلاعات بیشتر از سرویس نکسفون پرو، فرم مشاوره مجانی را تکمیل نمائید تا واحد فروش نکسفون در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
این مطلب یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.