به گزارش مدل كودك مدیرعامل شركت سایپایدك اظهار داشت: مشتری مداری محور اصلی گروه خودروسازی سایپا در ارائه خدمات بعد از فروش است و اعتقاد داریم كه بنگاه های اقتصادی، بدون مشتری، دوام و ثباتی ندارند.
به گزارش مدل کودک به نقل از سایپا، سید فخرالدین حیدری منش با اعلان اینکه در دنیای تولید و خدمات، آنچه اصل محسوب می شود، مشتری است، گفت: مشتری آینه تمام نمای یک بنگاه اقتصادیست و سطح رضایتمندی او می تواند معیاری درست برای ارزیابی یک شرکت تولیدی خدماتی باشد.
حیدری منش با تاکید بر لزوم توسعه فرهنگ مشتری مداری در کشور عنوان کرد: ما باید مشتری مداری را در اولویت کار خود قرار دهیم؛ چونکه بدون مشتری اصولاً محصول و تولید، معنا و جایگاه خودرا از دست می دهد. بدین سبب برای رسیدن به این هدف سازمان ها می بایست فرهنگ مشتری مداری را در بین کارکنان خود ترویج دهند.
وی اضافه کرد: برای ایجاد فرهنگ مبتنی بر مشتری مداری لازم است مدیران و صاحبان مشاغل، اطلاع رسانی مؤثر، همدلی با مشتری، به کارگیری پرسنل مسلط با فرهنگ مشتری مداری، سهولت تعامل مستقیم با مشتریان و جبران خسارت احتمالی به مشتری را در دستور کار خود قرار دهند.
حیدری منش افزود: سایپایدک بعنوان یکی از بزرگترین شرکت های ارائه دهنده خدمات بعد از فروش به خودرو های سبک تولیدی گروه خودروسازی سایپا و با در اختیار داشتن شبکه ای پویا و گسترده در سراسر کشور، اهتمام دارد تا با فراهم آوردن سهولت دسترسی مشتریان به خدمات با کیفیت و قطعات اصلی، رضایت حداکثری آنان را فراهم آورد.
مدیرعامل سایپایدک با اشاره به راه اندازی سایت آنلاین این شرکت گفت: فروشگاه اینترنتی قطعات سایپا یدک امکانی جذاب برای خرید قطعات است و مشتری می تواند با مراجعه به سایت www.saipayadakonline.com و ثبت سفارش، قطعه مورد نظر خودرا در محل کار، منزل و یا با مراجعه به شبکه نمایندگی ها درسراسر کشور دریافت نمایند.
منبع: مدل كودك