مدل كودك: شركت تپ سی با هدف پشتیبانی از رانندگان خود و كاهش نگرانی آنها از افزایش قیمت بنزین، یك سوم درآمدخود را به آنها اختصاص می دهد.
به گزارش مدل كودك به نقل از مهر به نقل از شركت تپ سی در ایام اخیر با ابلاغ طرح سهمیه بندی بنزین و افزایش قیمت این حامل انرژی، رانندگان تاكسی های آنلاین با نگرانی هایی در ارتباط با افزایش هزینه های جاری شان روبه رو شده اند. بنا بر این تپ سی برای پشتیبانی از رانندگان خود و كاهش نگرانی آنها، یك سوم درآمدش را به آنها اختصاص می دهد.
میلاد منشی پور، مدیر عامل شركت تپ سی، با بیان این خبر اظهار داشت: در ایام گذشته طی تماس ها و تعاملی كه با سفیرانمان داشتیم، متوجه نگرانی آنها از افزایش قیمت بنزین و متعاقب آن افزایش هزینه های جاریشان شدیم، بنا بر این تصمیم گرفتیم برای پشتیبانی از آنها، قسمتی از درآمد خودرا به آنها اختصاص دهیم.
به گفته منشی پور، با اجرای این تصمیم، تپ سی حداقل به مدت یك هفته، با كاهش كمیسیون دریافتی خود، یك سوم درآمدش از سفرها را به سفیران اختصاص می دهد. بدین سان كمیسیون این شركت از ۱۵ درصد به ۱۰ درصد كاهش یافته و ۵ درصد باقی مانده به درآمد رانندگان اضافه می شود.
پیش تر نیز این شركت، اعلام نمود كه در تاریخ های ۲۷ و ۲۸ آبان، برای كمك به به رانندگان مشغول به كار در این تاكسی اینترنتی، به ازای هر لیتر مصرفی، مبلغ ۱۵۰۰ تومان به صورت وام و ۵۰۰ تومان پاداش بلاعوض اختصاص می دهد.
سهمیه بندی بنزین از بامدادان جمعه ۲۴ آبان آغاز و قرار شد برای كمك به رانندگان تاكسی های اینترنتی تا سقف ۳۰۰ لیتر در ماه سهمیه بنزین اختصاص پیدا كند. این سهمیه شامل تمام رانندگان تاكسی های اینترنتی می شود كه در طول یك ماه، بیشتر از ۲۰۰ كیلومتر پیمایش داشته باشند و به ازای هر لیتر ۱۵۰۰ تومان تا سقف ۳۰۰ لیتر در ماه است.
منبع: مدل كودك